Cina hè u più grande pruduttore è cunsumadore di chili peppers in u mondu.In u 2020, a zona di piantazione di chili pepper in Cina era di circa 814 000 ettari, è u rendiment hà righjuntu 19,6 milioni di tunnellate.A produzzione di pepite frescu di a Cina rapprisenta quasi u 50% di a produzzione tutale di u mondu, u primu postu.
Un altru pruduttore maiò di peperoncino in più di a Cina hè l'India, chì produce u più grande volume di peperoncini secchi, chì rapprisentanu circa 40% di a produzzione glubale.A rapida espansione di l'industria di u caldu in l'ultimi anni in Cina hà purtatu à u sviluppu vigoroso di a produzzione basata in u caldu, è a dumanda di pimentari secchi hè ancu crescente.U mercatu di pepite seccu di China si basa principalmente nantu à l'impurtazioni per risponde à a so alta dumanda, secondu statistiche incomplete in 2020. L'impurtazione di pepite seccu era di circa 155 000 tunnellate, di quale più di 90% venenu da l'India, è hà aumentatu decine di volte cumparatu cù 2017. .
I novi culturi di l'India sò stati affettati da e piogge forti quist'annu, cù una pruduzzione ridotta di 30%, è l'offerta dispunibile per i clienti stranieri diminuì.Inoltre, a dumanda domestica di chili peppers in India hè più grande.Cum'è a maiò parte di l'agricultori crede chì ci hè una lacuna in u mercatu, preferianu mantene i prudutti è aspittà.Questu risultatu in l'aumentu di i prezzi di chili peppers in India, chì aumenta ancu u prezzu di chili peppers in Cina.
In più di l'impattu di a diminuzione di a produzzione in India, a cugliera di peperoncino domesticu di a Cina ùn hè micca assai ottimistica.In u 2021, i zoni chì producenu chili pepper di u nordu di a Cina sò stati affettati da disastri.Pigliendu Henan per esempiu, da u 28 di ferraghju 2022, u prezzu di spedizione di peperoncino Sanying in u conte di Zhecheng, Pruvincia di Henan, hà righjuntu 22 yuan / kg, un aumentu di 2,4 yuan o quasi 28% paragunatu à u prezzu di u 1 d'aostu. 2021.
Ricertamenti, i peperoni di Hainan sò in u mercatu.U prezzu di l'acquistu di u campu di i pepite di Hainan, in particulare i pepite di punta, hè in crescita da marzu, è l'offerta hà superatu a dumanda.Ancu s'è i pepite chili sò preziosi, a cugliera ùn hè micca stata assai bona per via di u friddu di questu annu.U rendiment hè bassu, è parechji arburi di pepite ùn ponu micca fioru è fruttu.
Sicondu l'analisti di l'industria, a staghjunalità di a produzzione di pepite indianu hè evidenti per l'impattu di a precipitazione.U voluminu di compra di chili peppers è u prezzu di u mercatu sò strettamente ligati.Hè a stagione di cugliera di pepite da maghju à settembre.U voluminu di u mercatu hè relativamente grande in questu tempu, è u prezzu hè più bassu.Tuttavia, ci hè u vulume più bassu nantu à u mercatu da uttrovi à nuvembre, è u prezzu di u mercatu hè ghjustu u cuntrariu.Hè pensatu chì ci hè una chance chì u prezzu di chili pepper ghjunghje à un puntu di tipping, appena maghju.
Tempu di post: 17-mar-2023